کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های ورزشی یکی پس از دیگری

افتتاح چمن مصنوعی زینل‌آباد، بازدید چمن روستای محمدزینا و بازدید و شروع به کار پروژه‌ی چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محبی با قدمت 23 سال، اقداماتی بود که در 31 تیرماه 1400 صورت گرفت. این پروژ‌ها با حضور دکتر فروردین، دکتر حاجی‌میرزایی، مهندس حسین‌زاده، برخی از اعضای شورای ششم و اهالی ورزش انجام شد.

به گزارش پندری، پنجشنبه، ۳۱ تیر ۱۴۰۰ مهندس حسین‌زاده به همراه دکتر فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر حاجی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از سه پروژه ورزشی در سطح شهرستان بازدید کردند.

 

اولین پروژه بازدید و کلنگ‌زنی زمین چمن محمدزینا بود که مهندس حسین‌زاده به همراه مسئولین از این زمین بازدید نمود. این پروژه ورزشی اولین فضای استاندارد محمدزینا محسوب می‌گردد. نزدیک‌ترین زمین چمن به محمدزینا متعلق به فداغ است که با احداث این زمین فوتبال، جوانان محمدزینا دیگر بدون طی کردن این مسیر می‌توانند به فعالیت‌های ورزشی بپردازند. همچنین هم‌زمان با شروع این پروژه ساخت ۳ زمین چمن مصنوعی در ۳ روستای حسین‌آباد، لب‌اشکن و کنگ و ریشه نیز شروع به کار کردند.

در حاشیه این بازدید مردم محمدزینا مشکل اینترنت خود را با مهندس حسین‌زاده در میان گذاشتند. طبق وعده داده شده این مسئله نیز پیگیری و در نزدیک‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

دومین پروژه افتتاح زمین چمن مصنوعی زینل‌آباد بود. غلامپور، فرماندار گراش در مراسم افتتاحیه افزود: احداث این پروژه‌های ورزشی با مساعدت خیرین و نماینده مجلس به سرانجام رسیده است، که جوانان این روستا بتوانند از فضای آماده شده استفاده نمایند. روستای زینل‌آباد بالغ بر ۲۰۰ جوان و نوجوان دارد که با افتتاح این زمین فوتبال می‌توانند در محیطی استاندارد به فعالیت ورزشی بپردازند.

در حاشیه این افتتاحیه مردم روستای زینل‌آباد دو مسئله آب‌شرب و برق مورد نیاز کشاورزی را نیز مطرح نمودند. مهندس حسین‌زاده با بیان اینکه این مسئله قبلاً پیگیری شده است، افزود: در آینده با استفاده از اعتبارات شرکت نفت می‌توان این دو مسئله را بهتر پوشش داد.

سومین پروژه در مرکز شهرستان قرار داشت؛ مجموعه ورزشی محبی. این مجموعه خیّرساز بوده که قدمت آن قریب به ۲۳ سال می‌باشد. از سال ۸۸ این پروژه به بخش دولتی واگذار گردید که متأسفانه تاکنون توجه و رسیدگی جدی نسبت به آن وجود نداشته است.

دانشور از اعضای منتخب شورای ششم نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه ورزشی در گراش، باید توجه بیشتری نسبت به این حوزه در شهرستان داشته باشیم. او در ادامه مسئله سرمایش، گرمایش و کفپوش را از مهمترین مشکلات مجموعه ورزشی محبی عنوان کرد، که با وجود شرایط آب و هوایی فقط ۴ ماه در سال امکان استفاده از این مجموعه وجود دارد.

در ادامه دکتر حاجی‌زاده از زحمات و تلاش‌های مهندس حسین‌زاده در زمینه ورزش شهرستان و استان تقدیر نمود. همچینن در رابطه با مجموعه محبی عنوان کرد: در اسرع وقت تیم فنی اداره کل جهت بررسی وضعیت سالن محبی به شهرستان گراش اعزام خواهند شد. در صورت مناسب بودن سیستم گرمایش و سرمایش سالن، آن را تکمیل خواهیم نمود. اما در صورت عدم استفاده، برآورد هزینه خواهیم داشت و به نحو دیگری این مسئله را نیز حل خواهیم کرد.

قابل ذکر است، پنج‌شنبه ساخت زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی محبی نیز آغاز گردید. هزینه این پروژه بالغ بر ۴.۵ میلیارد تخمین زده شده است، که ۲ میلیارد آن از شرکت ملی نفت ایران جذب، و مابقی آن از سمت اداره کل ورزش و جوانان تامین خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3932

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: